זה לא סוד,    
כל עסק שרוצה להצליח, לצבור לקוחות חדשים, לשמור את הלקוחות הקיימים, להגדיל את כמות המכירות, חייב פרסום.

אבל זה לא תמיד פשוט כל כך

תשמעו סיפור….

כשפתחתי את העסק שלי, מספרת הדס לביא סטייליסטית מצליחה, קראתי אין ספור סיפורים על סטייליסטים ובעלי עסקים שהשקיעו שעות רבות בעבודה

 והרוויחו בחודש אחד יותר ממה שאני הרווחתי בשנה.

החלטתי שגם אני רוצה להרוויח כמוהם… מאות אלפי שקלים בשנה.

התחלתי לחקור על דרכי השיווק החיוניים לכל עסק בעידן הדיגיטלי, קראתי על S.E.O, על שיווק באמצעות מייל, על משפך שיווקי, על דפי נחיתה, על שיווק בדיה הדיגיטלית, על אאוטבריין וטאבולה…

 קראתי , לא כל כך הבנתי מה שאני קוראת ובעיקר לא ידעתי מה לעשות עם זה

אז עשיתי  את הפעולה המתבקשת: שכרתי משווק דיגיטלי.

בחרתי אחד תותח. הוא הציג את עצמו כאיש שיווק שעבד עם משרדי פרסום גדולים, הביא להם המון לקוחות חדשים…. הייתי בטוחה שאני בידיים טובות,

 שלפתי את כרטיס האשראי וחיכיתי ללקוחות החדשים..

אבל אתם כבר בטח מבינים… זה לא קרה.

התאזרתי בסבלנות חודש ועוד חודש, שרפתי המון כסף , קיבלתי מאיש השיווק הרבה דוחות של מדדים המראים שאנחנו מעל הממוצע בשיעור הקליקים למודעה, בעלות הקליקים ועוד…

אבל הלקוחות לא הגיעו.

מאוד מהר גליתי שאני מוציאה יותר על פרסום ושיווק מאשר הרווחים שאני מקבלת, ועתידה לקבל מהמכירות…

ואז זה קרה

נתקלתי במאמר שהסביר לי על החשיבות של הקופירייטינג.

 הבנתי שגם אם אשתמש בכל כלי השיווק שהרשת מציעה, אבל לא אדע איך לבחור את הפלטפורמה המתאימה, איך לארוז נכון את המוצר, איך להתאים את הפרסום לקהל היעד… לא אצליח להביא לקוחות חדשים לעסק שלי.

בעיקר הבנתי שאני חייבת אסטרטגיית שיווק חדשה הצומחת במהירות מסחררת: “שיווק באמצעות תוכן”, אסטרטגיה המתמקדת ביצירה ובהפצה של תוכן רלוונטי ובעל ערך במטרה למשוך קהל יעד מוגדר ולהפוך אותו ללקוחות רווחיים.

 נפרדתי מאיש השיווק והחלטתי לשכור איש תוכן, קופירייטינג!

אבל מה…  כבר לא היה לי כסף.

החלטתי ללמוד איך לכתוב תוכן בעצמי. נרשמתי לקורס שיווק מבוסס תוכן.

אבל…לכתוב תוכן….אני בעצמי… מתי בפעם האחרונה החזקתי עט ביד וכתבתי?

הייתי נואשת, המשכתי לחפש חומר ולקרוא ואז הבנתי

כדי להיות קופירייטינג מוצלח לא חייבים להיוולד עם עט ביד.
80% מאומנות כתיבת התוכן היא טכניקה נלמדת ונרכשת ורק אולי כ- 20% נשען על יצירתיות, וגם אותה אפשר ללמוד איך לפתח.

החלטתי לעשות ניסיון אחרון, להוציא את כרטיס האשראי ולהירשם ל”קורס שיווק מבוסס תוכן בדיגיטל” במכללת “טקסטלי”.

אני לא אשעמם אתכם עם כל הפרטים, אך אומר בקצרה, שבועיים לאחר שסיימתי את הקורס כבר הבחנתי בתוצאות דרמטיות בעסק שלי.

למדתי לשווק את עצמי, לפרט את היתרונות והתועלות שלי, את אומנות השכנוע, לדעת לכתוב את המילים הנכונות בכל פלטפורמה שיווקית ברשת, איך לארוז נכון את המוצרים …ולגדול בהתמדה.

הבנתי איך כתיבה נכונה וקופירייטינג טוב יכולים לעשות את ההבדל בין הצלחה בשיווק לבין כישלון, בין עסק טוב ומשגשג לבין עסק מדשדש.

 היי שמי רינה יוגל ואני מנכ”ל חברת “טקסטלי

אנו עוסקים בקופירייטינג לעסקים ויש לנו מכללה שבה אנו מלמדים כתיבה שיווקית.
אני מזמינה אתכם להצטרף אליי לקורס שיווק מבוסס תוכן בדיגיטל,

 הקורס היחיד בארץ שבו תלמדו לא רק איך לשווק את עצמכם, אלא גם לכתוב את המילים הנכונות בכל פלטפורמה שיווקית.

לא משנה איזה עסק יש לכם, קטן או גדול, אם אתם מוכרים מוצרים או שירותים, בשוק צפוף ורווי, אתם חייבים להכיר את ארגז הכלים של כלי השיווק הדיגיטליים, ללמוד להפעיל אותם וליצוק לתוכם מסר מפתיע, מסקרן, יוצא דופן, משכנע וכובש.

בתוך שישה מפגשים פרונטליים ועוד ארבעה שיעורים דיגיטליים תיהפכו לתמנון רב זרועות היודע להתמודד בהצלחה בשוק רווי תחרות ולהתגבר על המתחרים, להתקדם ממקום שבו העסק מתנהל באופן בינוני למצב שבו העסק מתרומם ופורח.

ואם אתם יושבים על ערימה של מזומנים ואין לכם בעיה לשכור קופירייטינג מקצועי, הקורס ייתן לכם כלים שבאמצעותם תוכלו “לעזור” לקופירייטינג שלכם לעבוד נכון ולעקוב אחרי העבודה שלו.

אם אתם לא תהיו בקורס, המתחרים שלכם יהיו בו,

רינה יוגל