נכתב על ידי: נירית טורטן  לכל אחד ואחת מאיתנו יש משהו אחד מיוחד שאין דומה לו, ממש כמו הדנ”א שמשמש כברקוד שלנו. בעידן הדיגיטלי של היום, ביסוס נוכחות מקוונת חזקה, מעוררת השראה, מחברת, מקדמת ומעניקת ערך אנושי הינה חיונית כדי שעסקים ישגשגו במדיה ויוכלו לשווק את עצמם בדרך שאין לה דומה. במיוחד עכשיו כשהמדיה החברתית […]

המשך לקרוא 🠬
נכתב על ידי: נמרוד בכר | מדריך טכנולוגי | כלי AI ובניית אתרים לפני הכל – הקדמה קצרה בינה מלאכותית (AI) היא המדע של יצירת מכונות חכמות, בעלות יכולת ביצוע משימות טכניות של למידה, הסקת מסקנות, פתרון בעיות, הבנת שפה טבעית ותפיסה אשר דורשות אינטליגנציה אנושית. באמצעות מאגרי נתונים עצומים, אלגוריתמים (שונים) של AI מתאמנים, [...]
המשך לקרוא 🠬

  מאת: אלון לאופמן שפת הגוף היא כלי תקשורת עוצמתי שאנו משתמשים בו באופן תת-מודע ובלתי מודע. היא כוללת את כל המחוות הגופניות, הבעות הפנים ותנוחת הגוף בזמן מסוים. תנועות הגוף, הבעות הפנים והטון הקול משדרים מידע רב ומספקים תכנים נוספים מעבר למילים המרוכזות בתקשורת המילולית. למעשה, מחקרים מראים שאנשים קשובים לשפת הגוף של היושב […]

המשך לקרוא 🠬
המאמר נכתב ע"י רונן מרגוליס מתכנן פיננסי מוביל בתחום ההשקעות הפאסיביות בשוק ההון ומייסד Simplifynance כמה באמת נרוויח יותר אם נשקיע עצמאית בצורה פאסיבית את חסכונותינו יש רגעים בחיים שהם רגע מכונן, רגע שבו מפנימים לעומק רעיון מסוים, האסימון נופל, ואנחנו מבינים מה מידת ההשפעה שלו על החיים שלנו. באנגלית קוראים לזה A-Ha Moment, כלומר [...]
המשך לקרוא 🠬
המאמר נכתב ע"י מ"מ מקום נשיא לשכת יועצי המס יועצת המס גיתית שלומי 4 צעדים לניהול תזרים המזומנים אמרה ידועה בקרב בעלי עסקים טוענת ש"המזומן הוא המלך", ולא בכדי, בתקופת משבר הקורונה במיוחד, חוו בעלי העסקים מחסור במזומנים, וכאשר העסק נמצא בקשיי נזילות אין זה משנה אם מדובר בעסקי רווחי, הוא עשוי להפוך לעסק כושל [...]
המשך לקרוא 🠬
המאמר נכתב ע"י "צחי טויטו - קבוצת TT למצויינות במכירות" פעמים רבות אני נשאל את השאלה "מה אנחנו צריכים לדעת כדי למכור היטב?" התשובה מאוד מורכבת אבל כאשר צריך לזקק אותה ככל האפשר, אני עונה "אתם צריכים להכיר היטב את שלוש ה"למות" שלכם" או בהסבר פשוט יותר, להבין "למה אני", למה המוצר/השירות", "למה עכשיו" ה"למה" [...]
המשך לקרוא 🠬
המאמר נכתב ע"י "קבוצת באלאנס" כתיבת תוכנית עבודה שנתית תוכנית העבודה השנתית מהווה כלי עזר בניהול היעדים, המטרות והאסטרטגיה השיווקית ומשקפת את עיקרי הפעולות והעוגנים שיש לבצע בתקופה נתונה, כדי להגיע מהמצב הקיים למצב עתידי רצוי. רגע לפני שמתחילים כדאי להסתכל על השנה שחלפה ולהבין מה היו היעדים ומה קרה בפועל.  מה עבד לנו? מה [...]
המשך לקרוא 🠬
המאמר נכתב ע"י "צחי טויטו - קבוצת T.T למצויינות במכירות"  הצלחה של צוות מכירות תלויה בשלושה פרמטרים מרכזיים: איכות כוח האדם ממנו בנוי צוות המכירות בניית שיטת מכירות חזקה, עוצמתית וכזאת הניתנת לאימון. יצירת לידים איכותיים באופן שוטף וקבוע. צוות המכירות שלנו הוא כמו מכונית שחייבת כל הזמן דלק על מנת להגיע ליעד שלה. הדלק [...]
המשך לקרוא 🠬
המאמר נכתב ע"י "אתי רז" נכון לתחילת שנת 2021 קיימים בישראל 573,500 אלף עסקים. מעל ל95% מהם הם עסקים קטנים ובינוניים. אם למישהו יש ספק מדוע הם צריכים לעניין את כולנו, הרי שעסקים אלו ייצרו בשנים האחרונות מעל 60% מקומות עבודה חדשים, וביחד מהווים כ-40% מכלל התוצר הגולמי במשק. אם כן, מדוע מגזר העצמאים והעסקים [...]
המשך לקרוא 🠬
אתי רז מייסדת ומנכ"ל ALL CLUB עסקים קטנים ובינוניים – הפך לטרנד בשנים האחרונות ובשנת 2019 בפרט עם הקמת השולמנים. פתאום, כולם רוצים לעטוף אותנו – מבטיחים הבטחות – ובפועל? קל מאוד להתעלם מ- 540,000 בודדים (חכו חכו – כמה הבטחות הולכות להיות בחודשיים הקרובים). כבעלת עסק בישראל – אני משלמת מיסים כמו כולם - [...]
המשך לקרוא 🠬
Close העגלה שלי
Close רשימת משאלות
Close נצפו לאחרונה
Close
השווה מוצרים (0 מוצרים)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Close
קטגוריות